Remarketingas: kaip išlaikyti lojalius klientus?

Didžiausias verslo iššūkis – ne pritraukti naują klientą, tačiau išlaikyti seną. Juolab, seno kliento išlaikymas kainuoja kur kas pigiau, tad verslininkai turėtų gerai apgalvoti, kokią klientų pritraukimo strategiją vertėtų pasirinkti. Ypač tie, kurie užsiima internetine prekyba arba bet kokiu kitu virtualiame pasaulyje funkcionuojančiu verslu.

Kartą Jūsų puslapyje apsilankiusio asmens pritraukimas sugrįžti dar kartą – įmanomas net ir tokiu atveju, jeigu jis ne visai buvo patenkintas Jūsų siūloma produkcija. Svarbiausia žinoti kaip.

Klientų poreikių žinojimas

Geriausias būdas išlaikyti klientus ir net padaryti lojaliais pirkėjais – siūlyti jiems tai, ko jie nori. Svarbu tiksliai išsiaiškinti, kas yra Jūsų tikslinė auditorija (tai labai svarbu ir galvojant apie reklamą). Žinojimas kas pas jus perka padeda kur kas paprasčiau kalbėti jų kalba, pasiūlyti jiems tai, ko jie nori, gerinti savo verslo padėtį pagal jų poreikius, besikeičiančius įpročius.

RemarketingasRemarketingas

Remarketingas – puikus pasirinkimas tokiu atveju, jeigu iš duomenų matote, kad pas jus užsukę klientai naršo bent jau kelias minutes, tačiau galiausiai vistiek palieka puslapį. Kodėl taip nutinka priežasčių gali būti labai daug. Kol vieni nerado to ko ieško, kiti paprasčiausiai nusprendė prisijungti vėliau ir apsipirkti. Remarketingas – procesas, kurio metu „įrašomas“ asmens apsilankymas Jūsų puslapyje. Užsiimdamas norima veikla asmuo matys reklaminius skydelius, kuriuose pateikiama Jūsų verslo reklama. Tai paprasčiausias priminimas. Nemaža dalis klientų pamiršta, kad planavo čia pirkti. Patogu, kai yra kas primena.

Remarketingo pliusai:

  • Pakartotinė reklama sugrąžina iki 50 % “prarastų” lankytojų.

  • Paslauga – efektyvi, o kaina – maža.

  • Pakartotinė reklama padeda platinti prekės ženklo žinomumą bei didinti reputaciją.

  • Nauda ne tik verslininkui, tačiau ir klientui, kuris buvo suinteresuotas įsigyti Jūsų siūlomą produkciją.

  • Padidina į Jūsų puslapį užsukančių klientų skaičių, kurie gali tapti potencialiais pirkėjais.

Tinkamos reputacijos „auginimas“

Reklama internete skirta ne tik informacijai apie Jūsų verslą skleisti, tačiau taip pat ir reputacijai gerinti. Elektroninės prekybos vietos, pavyzdžiui, yra ta vieta, kurioje žmonės perka tik tokiu atveju, jeigu ji yra patikima, kitų išbandyta. Tinkamos reputacijos didinimas galimas labai įvairiais būdais. Prie reputacijos gerinimo daugiausia prisideda klientai, kurie lieka patenkinti paslaugomis. Reklama „iš lupų į lupas“ net ir šiais laikais yra vienas efektyviausių būdų padidinti klientų ratą, o vėliau jį išbandyti.

Duokite jiems tai, ko jie nori

Rekomenduojame naudotis naujienlaiškių paslauga, kuri padeda priminti klientams, kad jūs esate ir kad turite naujų pasiūlymų, kurie galėtų tikti pirkėjams. Tiesa, daugelis verslininkų labai piktnaudžiauja naujienlaiškiais. Jie siunčia juos labai dažnai. Kai kurie siunčia net ir tiems, kurie neužsiprenumeravo ir nenori gauti informacijos susijusios su viena arba kita įmone. Taigi, priminti apie save reikia, tačiau viskas turi būti etiškas ir neerzinti žmonių. Jeigu informacija bus siunčiama per daug dažnai – asmenys paprasčiausiai užblokuos Jūsų el. paštą.

Rodykite, kad dirbate

Klientai kur kas mieliau perka iš tų prekybos vietų, kurios nuolatos atsinaujina, keičiasi, prisitaiko prie esamų pasiūlymų. Net jeigu Jūsų pasiūloje prekės labai minimaliai keičiasi, tokiu atveju būtina aktyvinti kitas sritis: blog‘o rašymas, aktyvi facebook socialinio tinklo priežiūra ir panašiai. Klientas turi matyti, kad Jūs dirbate, išbandote kažką naujo, judate į priekį.

Išlaikyti klientus nėra sunku. Paprasčiausiai reikia suvokti kas jie ir ko jie nori. Įvertinus poreikius duoti jiems tai, ko trokšta. Visi liks patenkinti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *