Didžiausias verslo iššūkis – ne pritraukti naują klientą, tačiau išlaikyti seną. Juolab, seno kliento išlaikymas kainuoja kur kas pigiau, tad verslininkai turėtų gerai apgalvoti, kokią klientų pritraukimo strategiją vertėtų pasirinkti. Ypač tie, kurie užsiima internetine prekyba arba bet kokiu kitu virtualiame pasaulyje funkcionuojančiu verslu.
Kartą Jūsų puslapyje apsilankiusio asmens pritraukimas sugrįžti dar kartą – įmanomas net ir tokiu atveju, jeigu jis ne visai buvo patenkintas Jūsų siūloma produkcija. Svarbiausia žinoti kaip.
Klientų poreikių žinojimas
Geriausias būdas išlaikyti klientus ir net padaryti lojaliais pirkėjais – siūlyti jiems tai, ko jie nori. Svarbu tiksliai išsiaiškinti, kas yra Jūsų tikslinė auditorija (tai labai svarbu ir galvojant apie reklamą). Žinojimas kas pas jus perka padeda kur kas paprasčiau kalbėti jų kalba, pasiūlyti jiems tai, ko jie nori, gerinti savo verslo padėtį pagal jų poreikius, besikeičiančius įpročius.
Remarketingas
Remarketingas – puikus pasirinkimas tokiu atveju, jeigu iš duomenų matote, kad pas jus užsukę klientai naršo bent jau kelias minutes, tačiau galiausiai vistiek palieka puslapį. Kodėl taip nutinka priežasčių gali būti labai daug. Kol vieni nerado to ko ieško, kiti paprasčiausiai nusprendė prisijungti vėliau ir apsipirkti. Remarketingas – procesas, kurio metu „įrašomas“ asmens apsilankymas Jūsų puslapyje. Užsiimdamas norima veikla asmuo matys reklaminius skydelius, kuriuose pateikiama Jūsų verslo reklama. Tai paprasčiausias priminimas. Nemaža dalis klientų pamiršta, kad planavo čia pirkti. Patogu, kai yra kas primena.