Ekologijos suvokimo sampratoje perversmą keliančios įmonės ir visuomenės nuomonės formuotojai paskutiniu metu daug atidžiau žvelgia ne tik į sakomas kalbas bei teikiamus pažadus, bet ir į realius darbus. Nėra paslapties, jog ekologiškų produktų paklausa nuolat svyruoja – jos sėkmę arba nesėkmę lemia ir reklaminiai, ir priežiūros bei auginimo veiksniai, sąlygos.
Pastebima, jog, pavyzdžiui, ekologisku grudu supirkimas populiarėja periodiškais tarpsniais – tais laikotarpiais, kuriais reklamos agentūros ruošiasi naujoms kampanijoms, jau būna žinoma, jog ekologiškų produktų pasiūla bus didesnė, o pirkėjų skaičius išaugs nenuspėjamai – supirkimas kyla. Tais atvejais, kai įmonės nesiruošia naujų produktų organizavimui, ekologiški grūdai superkami vangiau. Didelė įtaka priklauso nuomonės formuotojams socialiniuose tinkluose. Kai kurie iš šių žmonių sugeba reklamą paversti pramoga, o vartotojai, jausdami jiems patinkančių žmonių nuomonės svarbumą, priima reklamą kaip natūralų draugo patarimą įsigyti tam tikrą produktą. Nepaisant šių veiksnių, bendrų ekologiškų produktų pasiūla labiausiai priklauso nuo žmonių įtikinėjimo ir jų pačių įsitikinimų, esančių galvose iš anksčiau, taip pat prisideda ir auklėjimo ypatumai, gyvenimo sąlygos ir galimybės.
Yra žinoma, jog daugiau sau leisti galintys vartotojai ekologiškus produktus pasirenka dažniau, tačiau nebūtinai dėl sveikatingumo prevencijos. Viena iš kitų priežasčių gali būti noras pasipuikuoti, jog brangesni produktai gali būti jiems įperkami. Kita priežastis gali būti labiau asmeninė – dėl įsitikinimo, jog brangesnis produktas bus sveikesnis. Tiesa yra ta, jog kainos dažniausiai priklauso nuo daug daugiau veiksnių nei vien produkto gamyba, pozicionavimas lentynose ir reklamavimas. Kainos kilsteli ir tuomet, kai būna įvairių nenusisekimų įmonėje, neplanuotų išlaidų ar kitų faktorių. Todėl ne visais atvejais brangiausias produktas lentynoje garantuos aukščiausią kokybę – ji gali būti tokia pati, kaip ir keliais centais ar net eurais brangesnio produkto, tiesiog jų tiekėjams bus labiau pasisekę atliktu sklandų darbą.
Taigi, visai nesvarbu, ar mus lengva pergudrauti reklaminiais triukais – mes patys pasirenkame, kokiais produktais maitinsimės. Iš šios pusės žiūrint, mes, vartotojai, turime didžiausią galią valgant įvairių produktų tendencijas. Kitaip tariant, visi produktų tiekėjai prisitaiko prie vartotojų poreikių ir stengiasi pernokti lūkesčius, todėl susiduriame su plačia paklausa, iš kurios galime rinktis laisvai.